Susah ke..?

Assalamualaikum. Semoga sahabat semua berada dalam keadaan sihat dipayungi Rahmat ALLAH S.W.T. Lama dah saya tak update blog. heee~. Tadi, saya keluar pergi bandar dengan Family saya, sebab ada hal sikit, After selesaikan urusan 2 kami sekeluarga decide nak pergi makan-makan,, so, kami pun tibalah kat restoran 2..., order, then makan..,tiba-tiba kan ada la seorang Pak Cik tua ni datang mintak sedekah.., seriously, kesian sangat tengok pak cik 2 tanpa sebelah kaki. Pak cik pergi ke meja ke meja.., kalaulah masa 2 saya dah kerja saya tak kisah nak bagi.., tpi belom masanyaka.., tibalah pak cik ni dekat meja yang dipenuhi anak remaja lelaki. Kumpulan remaja lelaki 2 boleh ejek2 pak cik 2. Susah ke diaorang nak hormat pak cik 2, tak pernah terpikir ke kalau suatu hari nanti ahli keluarga mereka jadi mcam 2 suatu hari nanti. Kesian pak cik 2.., Semoga Pak cik 2 tabah dalam menghadapi liku-liku kehidupan dunia ini. Insyaallah, Allah SWT akan selalu melindungi Pak cik 2... semoga lepas ni pak cik akan dapat kebahgiaan .. Amin. Kepada Remaja2 tersebut, semoga Allah memberi taufik dan hidayah agar mereka belajar menghormati orang yang kurang Berkemampuan. Amin,, ok lah sahabat yang dikasihi sekalian.., setakat ni dulu coretan saya pada kali ini.. insyaallah bertemu lagi di lain coretan. Wallahu Allam.
Assalamualaikum =)



Mencari Cinta Sejati Mendamba Kasih Illahi

0 Comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved akunakmyvipink.blogspot.com